همه رقم،اینجا
همه رقم،اینجا
اینجا همه چی پیدا میشه فقط کلیک کن
قالب وبلاگ

دل گفته های پنهانی با خدا

همه ما پنهانی و نهان ،دلگفته هایی با خدا  داریم.کسی از آن خبر ندارد و خود گوییم و خداشنونده است.

آنچه می آید بخشهایی از گفتگوی من و شما ،با خداست.

 

گفتم:خسته ام.

گفت:از رحمت خدا نا امید نشوید(زمر/53)

گفتم:انگار مرا فراموش کردی؟

گفت:منو یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره/152)

گفتم:تا کی باید صبر کرد؟

گفت:تو چه میدانی!شاید موعدش نزدیک باشد(احزاب/63)

گفتم:تو بزرگی و نزدیکیت برای من کوچک،خیلی دوره!تا اون موقع چی کار کنم؟

گفت:کارهایی که به تو گفتم انجام بده وصبر کن تا خدا خودش حکم کنه(یوسف/109)

گفتم:خیلی خونسردی!تو خدایی و صبور!من بنده ات هستم و ظرف صبرم کوچک.یه اشاره کنی تمومه...

گفت:شاید چیزی که تو دوست داری به صلاحت نباشه(بقره/216)

گفتم:انا عبدک الضعیف الذلیل...اصلا چه طور دلت میاد؟

گفت:خدا نسبت به همه مردم-نسبت به همه مهربان است(بقره/143)

گفتم:دلم گرفته

گفت:باید به فضل و رحمت خدا شاد باشند.مردم به چی دل خوش کردن؟(یوسف/58)

گفتم:اصلا بیخیال!توکلت علی الله

گفت:خدا آنهایی را که توکل میکنند دوست دارد(آل عمران/159)

گفتم:خیلی چاکریم

ولی اینبار انگار گفتی:حواست رو جمع کن!یادت باشه که:

بعضی از مردم خدا را فقط به زبان عبادت میکنند.اگر خیری به آنها برسد،امن و آرامش پیدا میکنند و اگر بلایی سرشان بیاید تا امتحان بشوند،رو گردان میشوند.خودشان در دنیا و آخرت ضرر میکنند(حج/11)

گفتم:چقدر احساس تنهایی میکنم؛

گفت:من که نزدیکم(بقره/186)

گفتم:تو همیشه نزدیکی؛من دورم... کاش میشد به تو نزدیک بشم

گفت:هر صبح و عصر،پروردگارت رو پیش خودت،با خوف و تضرع،و با صدای آهسته یاد کن(اعراف/205)

گفتم:اینم توفیق میخواد

گفت:دوست ندارید خدا شما را ببخشد؟؟!(نور/22)

گفتم:معلومه که دوست دارم منو ببخشی

گفت:پس از خدا بخواهید تا شما را ببخشد و بعد توبه کنید(هود/90)

گفتم:با این همه گناه...آخه چی کار میتونم بکنم؟؟

گفت:مگر نمیدانید که خداست که توبه را از بندگانش قبول میکند؟(توبه/104)

گفتم:دیگه روی توبه ندارم

گفت:ولی خدا عزیز و داناست.او آمرزنده گناه است و پذیرنده توبه(غافر/2-3)

گفتم:با این همه گناه برای کدوم گناهم توبه کنم؟

گفت:خدا همه گناهان را میخشد(زمر/53)

گفتم:یعنی اگه بازم بیام؟بازم منو میبخشی؟

گفت:به جز خدا چه کسیه که گناهان رو ببخشه؟(آ عمرا/135)

گفتم:من نمیدونم چرا همیشه در برابر این کلامت کم میارم!آتشم میزند؛ذوبم میکند؛عاشق میشوم!!...توبه میکنم

گفت:خدا هم توبه کنندگان و هم آنهایی که پاک هستند را دوست دارد(بقره/222)

ناخواسته گفتم:الهی و ربی من لی غیرک

گفت:خدا برای بنده اش کافی نیست؟؟؟!(زمر/36)

گفتم:هیچ کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره

گفت:خدا حائل است بین انسان و قلبش!(انفال/24)

گفتم:غیر از تو کسی را  ندارم

گفت:ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم(ق/16)

وگفتم:  ...

گفت:   ...


نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت18:59---10 شهريور 1393
Del goftehay manam kheyli . Ghashang bood

هدی
ساعت22:52---9 دی 1392
سلام سلام چطوری؟
پاسخ:سلام سلام خوبم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ معصوم ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.اینجا هر چی شما بخوایید پیدا میشه. البته خودتون هم میتونید عضو وبلاگ بشید.فقط نظر فراموش نشه.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک
برای تبادل لینک  اول من رو با عنوان همه رقم،اینجا و آدرس hameraqam.LXB.ir لینک کنید بعد مشخصات لینک خودتونو در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتون به طور خودکار در این وب قرار میگیره.





آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 13
بازدید کل : 10605
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



جاوا اسكریپت


  • انجمن